Производителят на слушалки Plantronics си купува сериозна част от пазара на обединени комуникации, придобивайки доставчика на решения за видео конференции Polycom. Сумарната стойност на сделката е 2 млрд. долара.
Придобиването на Polycom отваря възможности за Plantronics да се развива в сферата на комуникациите и пазара на решения за съвместна работа, осигурявайки по-широко портфолио от допълващи се продукти и услуги. Пазарът на решения за сътрудничество се оценява на около 39,9 млрд. долара и е движен от иновации в сферите на видеото, аудиото, анализите на данни и свързаните с тях услуги. По думите на главния изпълнителен директор на Plantronics, Джо Бъртън, придобиването на Polycom ще позволи на компанията да предложи цялостно портфолио от продукти за комуникации и съвместна работа. Директорът на Polycom, Мери Макдоуъл, пък допълва, че обединението на двете организации ще разшири кръга от решения, достъпни за клиентите и партньорите.
Настоящото придобиване вече е получило одобрението от бордовете на двете компании. Предстои получаване на разрешение от регулаторните органи.
Ребрандирането след придобиване или сливане често може да бъде сложен процес. Вземането на решение за окончателното име и марка, с които да се движи напред обединената компания е критично решение, което ще повлияе на бъдещото развитие на всеки бизнес. Много от тях спекулират за това каква марка ще заеме централно място в този случай. Изглежда обаче, че Plantronics Polycom е използвала тази възможност, за да създаде привидно нов бизнес, вместо да се насочи към една от съществуващите марки.
Новото име Poly е много повече от съкращението на една от предишните марки, Polycom. Поли, в древногръцки, означава „много”. Поли Ами Барздукас, изпълнителен вицепрезидент и главен маркетинг директор, обяснява, че съчетаването на тяхната престижна история с амбициозните им бъдещи планове е от ключово значение за имиджа на новата марка. „Нашата нова марка представлява многото елементи от нашата история, които събираме заедно, за да дадем възможност на хората да работят навсякъде, чрез множество инструменти за сътрудничество“
Все още няма коментар, споделете вашето мнение в полето за коментари по-долу!